Detox po párty

Dopředu hlásím, že na párty moc nechodím, protože i přes svojí živelnost se necítím být “párty typ” a navíc už skoro rok nepiju téměř žádný alkohol, což mě z téhle disciplíny tak trochu diskvalifikuje.

Když mě ale Monika oslovila s myšlenkou uspořádat Meet en joy párty pro nezadané kamarády a kamarádky kamarádů a kamarádek, tak mě to nadchlo.

 

Pomohla jsem s organizací.

Natočila ztřeštěné pozvánkové video s pleťovou maskou na obličeji.

Na párty jsem se spolutanenčíkem předvedla ukázku z představení Muž a Žena.

S Kubou jsme pak ještě ukázali a učili pár technik z kontaktní improvizace.

A po zbytek večera (asi 3,5 hodiny) jsem tančila, jak o život, v botech s 12cm podpatkem - proč ne? :-)

 

Seznámila jsem se se spoustou milých, vtipných, hlučných, zamlklých, nesmělých, nervozních, sebevědomých i neodbytných lidí. Přesně tak, jak to na takové párty má asi vypadat.


Přímo na parketě se nekouřilo, ale prostor byl i tak takový hutný. K tomu únava a šílená bolest chodidel z toho tance na špičkách, pak taky únava ze všech těch kontaktů. Loučila jsem se asi hodinu a půl, protože už jsem cítila, že si tělo chce jít odpočinout...prostě to bylo potřeba nějak vyladit a vyhladit, abych mohla za dva dny v plné síle vystupovat v divadle.


Tak jsme podnikla tyhle detoxikační kroky. Píšu to den po vystoupení a je mi dobře, což je známka toho, že to funguje. Jinak by mi zkolaboval organismus a nastala by totální paralýza jako tomu bývalo když jsem se pohybovala na hraně svých sil a neuměla regenerovat.


1/ zelenáče - hned po příchodu domů jsem dostala hroznou chuť na ječmen - už poznám, že je to touha těla, které ví, co chce a co potřebuje. Tak jsem se napila a bylo mi líp. Pokud ječmen nepijete, tak doporučuji vypít po příchodu domů alespoň jednu velkou sklenici čisté vody.


2/ rychlá vědomá sprcha - myslela jsem na to, že ze sebe smývám všechnu přebytečnou únavu, všechen zájem a očekávání ostatních - všechno, co mi nepatří.


3/ vydatný spánek - šla jsem spát, co nejdřív a aspoň krátce před spaním jsem si zahrála na tibetskou misku, abych se ještě víc vyklidnila.


4/ ranní procházka - málo co je tak příjemné jako procházka v lese, kde po ránu ještě nikdo není - ještě nerostou houby, ale už zpívají ptáci - ideál. Je to naprosto ideální příležitost být sama se sebou. Teprve v lese si uvědomím, čemu ve svém životě teď dávám pozornost a jestli je to potřeba.


5/ odpolední procházka - v rámci detoxu neuškodí pobyt v přírodě protáhnout na pár hodin. Teď se začátkem jara je úžasné sledovat a vnímat ptačí namlouvací tance a švitoření. A to šustění trávy nebo listí pod nohama, to je prostě nejlepší guma na myšlenky.


6/ dostatek tekutin - pila jsem, co to šlo - aspoň 3 litry denně (ječmen, bylinkový - nejraději mátový- čaj a pak spooustu čisté vody).

 

7/ lehčí jídla - vyřazení cukru mi dělá obzvlášť ve dnech většího fyzicko-psychického vypětí opravdu dobře a tučná jídla už ani nevím, jak vypadají, a s tím je mi taky moc fajn.

Nejvíc mi teď zabírá chlorella po ránu, pak ovocno-zeleninové smoothie (většinou do mixéru naházím to, co mám - jablko, mrkev, červenou řepu a hrst mraženého lesního ovoce, k tomu přisypu trochu bazalky pro zdraví a kapku olivového oleje, aby se líp vstřebávaly vitamíny z mrkve a řepy). Přes den polívky a zeleninová jídla. A večer jsem se živila instantní rýžovo-čirokovou kaší s kokosem a mandlemi.


8/ solná koupel - hodně moje namožené svaly zregenerovala horká vana s minerální solí. Abych se úplně nevysušila, tak jsem se pak potřela levandulovým esenciálním olejem pro regeneraci a kokosovým olejem pro zvláčnění.


9/ odpouštění si - kdykoli jsem něco nestihla, něco zapomněla, snědla něco, co jsem neměla (pořád se neúspěšně snažím vyhýbat lepku) nebo pomyslela na něco, co vím, že mi ubližuje - odpustila jsem si to. Kdykoli, cokoli.


Tak si říkám, že takový detox by se dal aplikovat na standardní životní styl - alespoň body 3,6,7 a 9 bych ráda zařadila do svého každodenního života, protože vnímám, že to mému tělu dělá dobře. A já myslím, že je to důležité.

Krásné jaro

Mirka

Komentáře

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek

Článek o celkovém jarním detoxu najdete ZDE.

Pokud vám to bude připadat jako dobrý nápad, ozvěte se mi ;-)

Přes email nebo přes FCB.

Novinky

Anketa

Máte sourozence?

Ano 41 85%
Ne 7 15%

Celkový počet hlasů: 48