Opulentní jarní energie

Jaro! :-)
Moje dnešní čekání na tramvaj mě úplně dostalo...fascinuje mě, jak je na jaře snadné zažívat slastné pocity :-)
Stačí strom, sluníčko a pár minut sladkého nicnedělání...
 
Jela jsem z tréninku Rituálu pro Gaiu a byla jsem nabitá energií. Dnes jsme mimo jiné podstoupili "cestu" do rostlinné říše, tzn.měli jsme se naladit na nějakou rostlinu a vyjádřit jí pohybem..
 
Mě okamžitě naskočila doslova opulentní orchidej. Měla jsem pocit, že se chce roztančit po celé místnosti a lézt na ostatní tanečníky, kteří se jevili jako stromy :-)
 
Pak se moje pozornost posunula ke vzdušným kořenům - ten pocit svobody a lehkosti mě moc bavil a pak najednou přišel nejsilnější moment cesty... Uvědomila jsem si,že květiny jsou tak krásné proto,aby lákaly hmyz k opylování. Vnímala jsem smyslnost a vábení tak silně, že mě to úplně pohlcovalo...
 
Hodně zajímavý a velmi intenzivní a inspirativní zážitek. "Fíha, ty kytky si to teda fakt dávaj", běželo mi hlavou po skončení cesty :-) a když jsem pak vyšla ven a nějaký květ jsem viděla, uvědomila jsem si, že se něco změnilo - jako bychom si s květy najednou trochu víc rozumněli...
 
Aby toho nebylo málo, tak jsem si při cestě tramvají všimla paní, co při pohledu z okna přivírala víčka a s širokým úsměvem nabízela svou tvář sluníčku... "Jé, ta je krásná", napadlo mě jako první a hned na to:"takhle na lidi určitě působím taky, když tohle dělám...to je skvělý" :-)
 
A pak jsem si vzpomněla na to,co učíme v zážitkové seznamce a přišla jsem za ní..."Dobrý den, já sem vám jen chtěla říct, že je krásný, jak si to sluníčko užíváte". Paní se na mě nádherně usmála (vypadala najednou celá jako sluníčko) a začaly jsme si povídat o sluníčku, jaru, pučení, radosti, společné slabosti pro magnolie... a pak už jsme obě vystoupily a popřály si s úsměvem krásný den...
 
A kdyby jedna z nás byla muž, tak by to byl taky hezký příběh :-). Chci tím říct, že mi tyhle autentické, lidské interakce dávají smysl a dělají můj život zdravější a šťastnější... Tak bych nás v tom všechny chtěla podpořit! S jarem to jde samo. Opravdu. ;-)
 
A kdyby se někomu na začátek hodila nějaká podpora, tak přijďte k nám na seminář ;-) Už máme vypsané skoro všechny termíny do konce roku ;-)
 
Budu moc ráda, když dáte do komentářů svoje příběhy, ať je ta podpora lidského potkávání, co největší :-)
 
Krásné jarní dny přeju..
Mirka

 

Komentáře

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek

Novinky

Anketa

Máte sourozence?

Ano 41 85%
Ne 7 15%

Celkový počet hlasů: 48