Proč jsem vlastně spoluvytvořila projekt Mám ségru?!

Proč jsem vůbec spoluvytvořila projekt Mám ségru?

 

Tak důvodů bylo hned několik: 

  • touha někam patřit nebo být něčeho součástí,

  • vytvářet něco pro ostatní, být vzorem či inspirací, 

  • ukázat, že jsou důležité činy a ne slova 

  • a hlavně dokázat sama sobě, že zvládnu něco víc, že můžu dokázat cokoliv budu chtít... 

 

Už od mala (nevím kdy a kde se to ve mně vzalo - možná mi to předurčilo mé znamení lva) jsem vždycky toužila být slavná, bohatá, úspěšná a nezávislá! 

V dospívání jsem ale pochopila, že to jen tak nebude, že se člověk musí opravdu hodně snažit! I tak jsem ale vždycky měla pocit, že k tomu tak nějak směřuju. Je pravda, že někdy ty cestičky byly hodně strmé a musela jsem překonávat mnoho překážek, ale myslím, že právě díky tomu jsem tam, kde teď jsem a kde vlastně chci být! 

S tímto pocitem (že až nadejde čas, tak se "něco" prostě stane) jsem do teď celkem spokojeně žila. Když jsme si ale s Mirkou (mou sestrou) jednoho dne povídaly v práci, už nevím přesně o čem, tak závěr z toho byl, že bychom spolu mohly rozjet projekt (a stát se tak časem nezávislými a bohatými)! Obě jsme z toho nápadu byly hodně nadšené a plné radosti z nadcházející spolupráce. Dva dny na to jsme se sešly a vymyslely koncept našeho projektu a vzniklo hned několik prvních fotek a námětů. V tu chvíli jsem byla fakt šťastná, že se můžu pohnout z místa začít "něco" dělat a měla jsem hned hlavu plnou nápadů! 

Také jsme si zadaly první téma k článku - který jak víte - byl úspěšně napsán a publikován! 

 

K čemu ti to pomohlo, že si to napsala? 

A teď k tomu, co mě přivedlo k napsání tohoto článku:

Hned po napsání prvního článku jsem si o tom vyměnila pár slov se svým známým, který se vyptával, co to má být za projekt, že mu uniká pointa a hlavně mi položil otázku: 

"K čemu ti to pomohlo, že si to napsala"? 

V tu chvíli se spustila lavina mých myšlenek a odpovědí (níže mé doslovné vyjádření): 

"No, stránka má být o sesterství z našeho pohledu. Chceme psát různé články a nejen to. Chceme být vzorem nebo inspirací pro ostatní ségry, chceme psát a přispívat o více tématech. Nemá to být nějak stylizované nebo po všech stránkách poučné apod. Prostě chceme vyjadřovat naše momentální rozpoložení, apod.... a jestli to bude někdo číst, tak to bude fajn. Ale už jen tím, že něco dělám se můžu psychicky očišťovat. A dělá mi radost, že jsem schopná něco vytvořit. Nevím, jestli to chápeš, každopádně jsem ráda, že můžu něco dělat, něco vytvářet a vidět výsledek"! 

A odpověď na to byla: 

"Chápu to velice dobře". "Tohle bylo moc pěkně napsaný". "To mám radost, že děláš něco, co tě baví". :-) 

 

A na závěr ještě pár slov: 

"No, netušila jsem, že z toho budu mít takovou radost. A nejde ani tak o to, že budu psát články, což jsem nikdy nedělala. Ale mám radost, že se můžu takhle ventilovat. Každý by měl něco tvořit...je úplně jedno co...možná budu příště psát o tomhle"! :-) 

...A tak se stalo!... 

Takže pro všechny – TVOŘTE! 

Ať už je to cokoliv - zpěv, básně, malování, hra na nástroj... třeba tak objevíte svůj skrytý talent, o němž jste do této doby nevěděli, protože jste prostě nic nezkusili, anebo si alespoň najdete nového koníčka! 

Nemusíte to dělat na profesionální úrovni, nebo pro někoho. Prostě stačí, a to je to nejdůležitější, že to bude dělat radost Vám!  

P.S. Vždycky se najde někdo, kdo vás zkritizuje...ale všimněte si, že většinou takový člověk sám nic nedělá a docela možná jen závidí. 

Takže se nikdy a nikým nenechte odradit! 

 Zdenka

 

 

Novinky

Anketa

Máte sourozence?

Ano 41 85%
Ne 7 15%

Celkový počet hlasů: 48