Sluníčková

Tanec s ohněm...

Nedávno jsem četla zamyšlení ve smyslu, že ty optimisti si vůbec neuvědomují, že kvůli nim musí být spoustu lidí negativních, aby byl vesmír v rovnováze.

Můj názor je, že vesmír (i facebook) klidně zvládne víc pozitního naladění a balanci může udržovat jinde. Nebo spíš: čím více pozitivně naladěných lidí, tím větší šance, že se vytvoří nová balance. Nemyslím si, že by byl vesmír/příroda/tvořivá energie nastaven na nějaký konstatní mód - spíš vnímám, že se to celé vyvíjí a je na nás jakým směrem.

Můj optimismus není sám od sebe, neni to maska, kterou bych si mohla kdykoli navléct, není to ani nějaká instatní kvalita, kterou bych si namíchala ráno do snídaně. Je to moje každodenní volba. A je to kolikrát sakra práce.

A proč to píšu...

Byla už skoro noc a já byla rozmrzelá, otupělá nejrůznějšími emocemi, které ve mě soutěžily o pozornost. Měla jsem děsnej vztek na jednoho člověka a pak mi došlo, že to s ním vlastně až tak nesouvisí, že mi jen zaťukal na nějaký dveře...
A byla jsem to já, kdo ty dveře otevřel a nechal do sebe vběhnout bestie se vzteklinou, který s lačností rozsápavali moje tělo zevnitř.

Mohla sem si dát prvotřídní depresi nebo něco fantasticky rozflákat nebo toho člověka zasypat šťavnatými nadávkami a pak si zalízt do kouta a litovat se.

A pak mě napadlo:"Ty jo, tohle chci?" "Co se to vlastně děje? Kde jsem já? Vnímám svoje tělo, svůj střed nebo už mě emoce odtáhly někam daleko?"

"Tak co uděláš, když ti neni dobře, když cítíš vztek a nevíš, jak ho uvolnit z těla? Hm, no budeš muset tančit! Každá buňka tvýho těla se musí zapojit, aby každá pak mohla cítit uvolnění. Jinak to nebude fungovat."

To bylo moje rozhodnutí. Moje volba. Důvod, proč jsem si na noční náplavce sundala svetr a boty a tančila jako o život, i když kolem občas někdo prošel, i když sem byla už dost unavená, i když byla zima.

Po 15 minutách se zloba a vztek vytřásl z mého těla, bestie se unavily. Byl klid a ticho. Konečně jsem mohla zavnímat, co se mi to vlastně děje, kde pramení ty emoce a co je způsobilo. Ta úleva! Vysvětlování a čištění komunikace i vztahu už pak šlo mnohem snáz. Doporučuju vyzkoušet ;-)

A dnes ráno jsem si už zase mohla vybrat, že budu pozitivní, tak už jsem si přečetla několikátou nadšenou zprávu o tom, jak se lidem líbil můj akroseminář na ezoteře ;-)

Miluju to <3

 

Novinky

Anketa

Máte sourozence?

Ano 41 85%
Ne 7 15%

Celkový počet hlasů: 48